Translate

Choose language in the menu to the right. Use Google to translate the web site.

We take no responsibility for the accuracy of the translation.

Google Translate Logotype
Här är du: Startsidan » Medborgarservice » Blanketter » Tidrapport
Huvudmeny

Rutin för tidrapportering för timanställda

Från och med 2015-05-01 påbörjas en förändrad hantering av korttidsvikariat. Läs mer på www.aneby.se/vikarie för att se hur du påverkas och om du fortsättningsvis ska fylla i en tidrapport.

I nuläget är den elektroniska rapporten inte kompatibel med Open Office. Detta medför att du som inte har tillgång till Excel hemma måste använda dator på din arbetsplats, alternativt att du i undantagsfall skriver ut en rapport på papper.

Börja med att läsa rutinen här nedanför.

 Här hittar du vår elektroniska tidrapport.

application/vnd.openxmlformats-officedocument.spreadsheetml.sheet tidrapport_2018 (227,68 kB)

Nedanstående blanketter används av dig som inte har tillgång till dator i arbetet och heller inte kan redigera excel-filer hemma. Den kan också vara aktuell för dig som arbetar inom Barn- och utbildning (rådfråga din chef).

Senast kontrollerad: 2018-01-15.
Snabbkommandon: Snabbkommandon[0] Startsida[1] Nyheter[2] Webbplatskartan[3] Sök[4] Sidans innehåll[S]